Grått å regn, det känns fel !

Jag vill ha massa snö, snö som får ligga kvar!

Finner ingen riktig julkänsla och det är ändå lucia och allt!

Deprimerande, å inte så lite heller..

Men ska jobba lite på julkänslan sen med lite bakning.. ;)

Sessorna ska få hjälpa tomten att slå in julklappar till sina morbröder bland annat :)

hoppas på att vi ska ut å knycka en julgran under helgen! Är ju så kul och stämningshöjande.
Å så vill jag att tjejerna ska få vara med och klä granen för hela nästa vecka blir dom hos sin pappa och kommer till mig först på juldagen å då firar vi julafton i mitt hus i år! :)

Tycker det är underbart att hela min familj vill fira på juldagen istället så behöver jag inte stöka julmat, dukning mm två dagar i rad ;)

Fast det är ju så mysigt men i år blir det sthlm med Kalles familj på julafton.

Blir en del åkande men det är ju jul och gemenskapen är det viktigaste tycker jag <3

Hade köpt dom här i julklapp åt mig själv om jag varit lite rikare.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0