Julstök!

Idag är nästan allt julstök över! Känns skönt tycker jag ;)

Igår var det Sthlm tur o retur å idag firade vi julafton här hemma när tjejerna kom från sin pappa.

Bara städning kvar och att ta hand om alla nya leksakerna..

Vart ska dom få plats liksom??

Tjejerna är riktigt nöjda och glada och sover sött!

Klart det blir tufft att träffa tomten 2 dagar i rad.. ;)

Ja är också helt slut..

Ska få en god irish coffe nu å bara mysa tills jag ska sova! :)

Fick den bästa julklappen! Ska nämligen bli faster i sommar! <3

Å så fick jag ju parfymen jag hade överst på listan ( Tack K! <3 ) en pyjamas, presentkort, bok, cd skivor å annat smått å gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0