Love in a photo

Tjejerna var jätteglada över att slå in julklapparna ikväll.. *Hoppas dom inte skvallrar*

Efter det fick dom bada och lekte hela havet stormar.. Blött ända ut i hallen.. = lycka för två små prinsessor :)

Innan vi käkade en god middag;
kyckling med paprika och gräddsås, ris och tjejernas favorit; broccoli :P

Efterätt fick vi också å det blev kladdkaka med vaniljglass.. Mm! mmm mm! ;)

Efter dom kommit i säng så blev det inga fler klappar inslagna utan istället gjorde vi (jag å mamma) revbensspjällen klara inför jul, dom är alltid som godast när dom fått gotta sig i frysen en vända!

Samtidigt såg vi en riktigt gullig film.. som jag tyvärr inte minns vad den heter..

Återigen, mitt mammahjärta smälter, tänk vilken tur jag har som fått två så underbara kids! <3

Den bästa av alla julklappar vi slagit in är alltså den här:


Kommentarer
Postat av: K-R

Finaste!

2011-12-16 @ 04:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0