Riktigt riktigt trött..

Är så sjukt trött just nu..
Väntar på att Nicole ska somna och hoppas att jag inte somnar först..

Idag har jag varit hos läkaren och åkt Dalarna runt för att kunna hämta ut medicinen till behandlingen jag ska få under minst 6 månader. Gick på 500 spänn för 1 månads medicin å då har jag ändå 75% rabatt.. Härligt ruinerad just nu, lagom till jul å allt.

Sen blev det fika med min (världens bästa) mormor :)

Hann skumläsa igenom bipacksedeln till medicinen innan jag for iväg och hämtade mina sessor på dagis. <3

Sen rullade vi köttbullar och och gjorde pannbiff så nu finns det mat att göra matlådor på :)

Evelina somnade som en stock med alla sina nallar, humlan, hello Kitty, nalle, nalle skog och lille skutt :)

Nicole och jag hängde tvätten och sjöng lite julsånger innan det blev läggdags å så krångla vi lite med skenorna som vanligt.

Själv har jag några samtal att ringa innan jag kan få kväll på riktigt..

Längtar tills tänderna är borstade och det enda som hörs är ljudet av regnet utanför och jag kan somna sött.. <3


Kommentarer
Postat av: K-R

Härlig tandborstning med båda barnvagnarna lite trångt:D men se ut att ha löst det prima :)

2011-12-12 @ 23:37:35
Postat av: Sara

Allt går bara man vill! ;)

2011-12-13 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0