Söndag..

Nu är det färdigbakat med pepparkakor och jag hoppas att det räcker fram till jul. :)

Vi har dekorerat lampan med lite pepparkakor och fyllt den stora Kakburken till hälften. Tjejerna har fikat pepparkakor med mjölk till och jag har rullat 1kg köttbullar som vi smaskat i oss av och även gjort matlådor.

Båda små tjejorna sover sött å vi har kikat på Per Morberg på "Vad blir det för mat?"
Kan inte låta bli att tycka att han är charmig i köket haha
Brukar tänka på dom som inte gillar honom för att han är så sliskig som vissa säger, själv tycker jag han är klockren, han spiller å kladdar och smakar direkt på sleven. Härligt! :D

Har packa ryggsäckarna med lite rena ombyteskläder åt tjejorna inför dagis. Senare blir det några avsnitt av sons of anarchy! :)

Imorn ska barnen till pappa sin å K åker till Sthlm.
Kan inte vänja mig vid att vara alldeles ensam, tycker huset blir så stort å de blir så tyst å tråkigt här hemma.

Dom säger att man ska passa på att njuta av egentiden man får.. Själv finner jag det svårt fast jag verkligen försöker.

Tror aldrig man vänjer sig vid dom barnlediga veckorna.

Nu blir det soffmys tills det är läggdags för vare sig man vill eller inte är det en ny dag imöra :)



Kommentarer
Postat av: K-R

Jobbigt att inte se dig ikväll. <3

2011-12-05 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0