November-nöje!

Såhär i slutet av mörka mysiga november så har jag bestämt mig för att skaffa en ny blogg!

Finns inget härligare än att krypa ihop i soffan i sköna myskläder, raggisar, en filt, en kopp med gott te, massa tända ljus som lyser upp i mörkret och en bra bok eller varför inte en tidning och bara njuta.

Har tänkt dela med mig lite av min tillvaro, speciellt för mina vänner som bor lite längre bort, men även till alla er andra som är lite lätt läs-sugna.

Kommer ta sin lilla tid att komma in i bloggandet igen men är nu på god väg ju! :)

I skenet från lampan ska jag gotta mig i min nya Plaza och få lite inspiration till julklappar och annat julfix :)


Kärlek och värme till er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0