Shopping och begravning

På fredag är det dags för begravning, älskade saknade farfar <3

Kändes alldeles omotiverat att åka och köpa kläder inför begravningen, dels för att det är sjukt jobbigt med begravning och dels för att jag blivit alldeles för fet för alla mina kläder och att jag hatar dessa speglar i provhytterna.

Snällaste Jenny och lilla Emilia följde med mig och det gjorde det hela mkt enklare och trevligare!

Fick en liten ide tidigare som jag hade lovat mig själv att vänta tills i maj med men det blev av idag (kunde inte vänta;) och jag är riktigt nöjd! Tack så mycket för hjälpen Jenny! :)

Skönt att ha kläderna, skorna och smyckena ordnade inför begravningen.

Sedan har jag och tjejerna varit hem till världens bästa gammelmormor och ätit pizza och nu sover dom sött och jag med snart.

Imorgon blir det en tur till Ikea med gammelmormor så tjejerna har fått ledigt från dagis en dag och det kommer bli supermysigt! :)

Nu är det tack och gonatt från lilla Säter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0