Då må du bjuu.

Här har jag laddat med nudlar inför min ensamvecka då barnen är hos deras pappa.
Bland det värsta jag vet är att laga mat (när jag bara lagar åt mig själv).

Men hela veckan har jag blivit bjuden på ute mat och det har bara gått åt ett paket nudlar hittills.
Tack mamma, pappa och mormor för att ni turas om att bju mig på mat :P
Tycker egentligen inte om nudlar så värst mycket så det är väldigt tacksamt å få bli bjuden på mat bara sådär :)

Saknar mina små bus-prinsessor nåt så otroligt <3
längtar tills måndag; bus & mys <3

Men till helgen ska jag laga en god middag med kalvstek att Bju på :)
Ska bli väldans trevligt mitt i allt fönsterputsande som står på schemat. Varför måste jag ha så många fönster? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0