Alla <3 <3 <3 dag

Jag hoppas att ni haft en toppen fin dag i kärlekens tecken! :)

Det har då jag haft trots smärtan.

Idag fick jag tag på läkaren och jag har fått en ny smärtstillande som jag hoppas kommer fungera bättre.

Sedan var jag till Borlänge för att hämta ut medicinen och min kära mormor följde med och skämde bort mig med vackra rosor, en jättesöt liten grodprins i glas med plats för ett värmeljus å jättesöta örhängen. :D

<3 jag har världens bästa mormor! <3

Fick även ett jättefint mail, ett kollage med bilder på mig å en fin text till varje bild. Blev lite rörd ;) tack kära du! <3

Hämtade sen världens bästa Jessica å hennes barn i Romme alpin och sedan mina små gullungar så dom skulle få leka lite :)

Köpte en varsin söt liten gose åt tjejerna som blev populära på en gång ;)

Nu sover barnen sött å jag misstänker att även Jessica somnat med barnen i gästrummet, dags för väckning ;)

En liten bild får ni iaf på rosorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0