Anledningen till..

.. Att jag inte uppdaterat bloggen så mkt på senaste beror på att jag haft väldigt ont å inte haft så mkt ork över.

Har kämpat sen i fredags med att få tag i läkaren å nu när jag äntligen fick tag i läkaren så hamna jag på sjukan.

Blev ju lite pyssel med att få ihop allting, lämna barnen till sin papps (som dom börjat säga:)
Packa väska å åka iväg.
Kändes jobbigt att lämna bort barnen just för att dom såg hur ont jag hade igår å i morse å att dom visste att dom skulle till mig efter dagis å så blev det inte så. Förstår att dom oroar sig för dom blir ju så bekymrade när jag har ont. Å även fast jag försöker hålla god min för deras skull så är dom ju mina barn å dom ser direkt när jag har ont å säger "mamma ont" å ser ledsna ut å det gör så ont i mammahjärtat. <3
Mina älskade guldklimpar! <3

Men men dom är hos sin papps å har det bra nu å jag själv ligger här å får Äntligen hjälp att prova ut smärtstillande som förhoppningsvis nu ska hjälpa mig i vardagen och även mot den värsta smärtan.
Ska även byta behandling för den jag har nu funkar inte som den ska.
Så håll tummar å tår för mig å min endometrios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0