En bra dag!

Idag på förmiddagen kände jag mig pigg och mådde bra, sen vände det efter lunchen men fick finbesök och fick även en liten krya på dig nalle :)

Lånade en rullstol på avdelningen och var ut en sväng å tog lite friskluft å lapade sol, vilket pangväder! ;)

Sedan blev jag sjukt trött men åt middag och filade lite med mamma å Kalle sen somna jag å när jag vaknade hade mamma smitit iväg..

Nu ska jag hämta en kopp te och läsa lite i nån av mina tidningar..

Ser inte vacker ut då jag inte är tipptopp men ja kan ändå bju på en bild åt er.. :)


Kommentarer
Postat av: Hönsskägget

Ring nu då! Kolla in mina rosa och blå muffins!!! (i min blogg) ;))

2012-03-01 @ 19:07:50
Postat av: Hönsskägget igen

Ljus och kärlek till dig min vän! Du finns i mina tankar!



2012-03-01 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0