Endometrios

Har så sjukt jävla ont så nu blir det morfin å sjukskrivning imorgon igen, blir så jävla ledsen och frustrerad och deprimerad så vill bara lägga mig ner å gråta men vad hjälper det? räcker väl med att kvida..

Känns otroligt jobbigt att jag hela tiden blir borta från jobbet å hela tiden måste krångla med sjuk hit å sjuk dit. Är så glad att jag efter allt har jobbet kvar ens.


Världens bästa Kalle fixar tacos åt mig å kidsen..! <3

Samtidigt som allt känns hopplöst är jag så sjukt tacksam att jag har så fina människor ikring mig som gör att min vardag går ihop över huvud taget!

<3 massa kärlek till er!! <3

<3 Å jag är så sjukt tacksam att jag har så fina barn som är så snälla och goa! <3

Utan dom hade jag inte stått på benen idag, dom får mig att kämpa å ger så sjukt mycket kärlek och sprider massa energi och glädje å jag får ge så sjukt mkt kärlek till dom små liven.

När allt kommer ikring så vad är livet utan kärlek? <3

Jag önskar inget annat än å få ha lite mindre ont så jag kan få vara oberoende av hjälp från familj å vänner. Mest av allt för att slippa ha med försäkringskassan att göra.
Få känna lite värdighet igen!

Men forskning går framåt så en vacker dag kanske det är min tur att få leva normalt. Å andra sidan har jag ju påbörjat en behandling som jag fortfarande har stort hopp till, läkaren sa att jag måste ge det tid så jag håller hoppet uppe.

Nu blev det ännu ett deppigt inlägg, men behöver verkligen skriva av mig lite så det får ni ta... ;)

Önskar er nu en trevlig lördagskväll med massa kärlek å värme! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0