Frustrerad!

Har så sjukt jävla ont så det går fan inte å beskriva. Det är ingen lek att leva med endometrios. Men jag är glad att jag fått må så pass bra under så lång tid som jag faktiskt gjort.
Jag menar att jag har ju faktiskt slagit mitt eget rekord för de senaste två åren under januari månad. :)


Var till läkaren idag och det va riktigt skönt! Är glad att jag hittat en så otroligt bra läkare som faktiskt går att lita på!
efter att ha träffat 70 olika på två år och fått hur många olika diagnoser som helst å därmed massa olika mediciner som inte hjälpt. För att inte tala om alla olika undersökningar och även njurstensoperationen som inte gav någon som helst smärtlindring utan gav komplikationer så jag fick ligga med morfininjektioner i en hel vecka.

Så även fast det här inte är, på något sätt, en trevlig diagnos. Så känns det ändå skönt som fan att veta vad det är som gör ont och att det inte är farligt!
Det ger "bara" smärta och rejält nedsatt livskvalité och så är det ju kroniskt tills jag kommer in i klimakteriet å blir kärring. Har ju nåt å se fram emot.. ;)

Men jag har ju iaf en diagnos nu å behandlingen är igång.
Förhoppningsvis mår jag bättre snart!

Hade inte tänkt skriva så mycket om det på bloggen. Men! Jag Kunde bara inte låta bli att gnälla av mig lite för jag behöver det för min egen skull.

Å sen är det ju upp till er å läsa eller inte, men tack till er som fortfarande orkar läsa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0