Händelselöst..

Här händer det inte så mycket.. Har sovit som en stock inatt å läkarna tyckte jag sov så gott så dom gick härifrån så jag sov till 9.30. Sovmorgon deluxe!

Har varit uppe å käkat frukost och gjort mig iordning för en till dag i sjukhussängen..

Igår fick jag börja med en ny långverkande medicin som heter tryptozol tror jag. Den är mot nervsmärtor det är allt jag vet.

Får se om den börjar fungera sen då men fick börja på låg dos som ska trappas upp successivt.

Ska idag få träffa nån från smärtkliniken som kommer hit. Hoppas dom har nåt å komma med.

Nu är det lunch time! :) Hoppas på annat än potatis, igår fick vi ris å kycklinggryta å jag blev så glad för att det va ris! :) hör inte till vanligheterna här... Potatis potatis potatis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0