Kvällsfika

Jag har nyss fått lite kvällsfika och det va underbart gott :)

Faktiskt i matväg så är frukost å kvällsfika det enda som går ner av dig självt.. Lunch å middag är ingen höjdare på Falu lasarett.. Tyvärr.

Varit här sen i torsdags å idag serverade dom faktiskt inte potatis utan ris, så ett litet plus i kanten för middagen ;)

Mamma har varit här å hälsat på och hon hade med sig min dator och massor av filmer son jag fått låna av Jenny.
Det gör stor skillnad för mig eftersom det inte finns tv på rummet.
Imorn kommer mormor på besök igen :D

Dagarna blir lätt låååånga.. å ensamma..

Tydligen kan det vara så att jag kommer ha så här ont i upp till 14 dygn efter att ja satt i spiralen i fredags. Det triggade igång smärtan som redan var lite väl mkt men ja va beredd på det så bara å försöka stå ut nu då..
I det långa loppet så har jag hopp för att den kommer komplettera min synarela-behandling bra. Men får ju allt räkna med att bli kvar ett tag till så jag får bra smärtlindring.

Saknar mina små sötungar men vill inte att dom ska komma hit och behöva bli oroliga, dom är ju lyckligt ovetandes hos papps.
Idag har dom varit på kalas å var så lyckliga över sina hello kitty påsar dom fått med sig hem <3 åh vad jag saknar dom! <3

Kommer en liten härlig bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0