Pain

Igår hade jag bara ont :(
Inatt har jag sovit bra, vaknat till två ggr men inte behövt smärtis före 7.
Känner mig utvilad och pigg men ont så blev frukost på sängen.
Var upp å vinklade persiennen så lite sol tittar in å öppnade fönstret för vädring så friskluften hittar in också så blir man lite piggare :) känns verkligen som vår, men är nog betydligt kallare ute :)

Mamma och mormor va hit å fikade med mig igår! Tack så mycket! <3

Idag blir det en lång och ensam dag men jag har ju som sagt min bok :)
Nästan alla som jobbar här är så snälla och rara. Känns som att jag blir väl omhändertagen här iaf :)

Nu ska jag vila frukosten lite. Blir en väldans massa "gubb-vila" här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0