Snurriga inlägg..

Skriver kanske lite konstigt å osammanhängande men det beror på alla smärtisar. Blir inte klar i bollen av dom precis..

Det är inte skoj å ligga på sjukhus. Fast läkare, sjuksköterskor å undersköterskor springer här hela dagarna så känns det förbannat ensamt.

Ja idag kommer mamma å hälsar på igen å likaså mormor kommer senare.

Mamma lova att ta med min räkningspärm så jag kan betala iväg mina räkningar. Livet stannar ju inte upp för att man ligger på sjukhus. Men då har jag ju nåt att pyssla med under dagen iaf.. Hehe se allt från den ljusa sidan.. ;)

Nu har jag självpepp för att komma in i duschen. Vet ju hur ont jag kommer få.

Tydligen har jag som alternativ å sätta ryggmärgsbedövning. Men för mig är det väldigt skrämmande.

Det har ju inte gett önskat resultat förut så har inga bra erfarenheter utav det.

Ska fundera över dagen å läsa på lite få se om jag tycker det är värt..

Väntar på läkaren nu för sjukintyget så jag kan ringa min handläggare på fk sen.

Life is great! Nä det är det inte.. Men nu kan det väl bara bli bättre..? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0