Sömnlös

Ligger och försöker sova och det är inte lätt alla gånger..

Dels har jag ont men fått smärtis igen nu så hoppas det går över nu.

Dels ligger jag och grubblar på både det ena och det andra.

Önskar att dom kommande veckan går fort och att jag kanske bara behöver ha såhär ont i en vecka ist för två.

Önskar att jag slipper krångla så mkt med försäkringskassan.

Önskar att spiralen ska hjälpa mkt och att jag kan få ett normalt liv utan smärta om ens bara för ett tag.
Vore så skönt att inte behöva få ont så fort jag gör nåt, oavsett om det är att jobba, shoppa, träna, leka med barnen, städa eller laga mat.

Önskar att jag för en stund bara kan få vara mamma fullt ut (utan smärta).

Önskar att jag kan få arbeta normalt och kunna spara pengar till en rolig semesterresa åt mig och barnen.

Önskar att ingen i hela världen ska behöva utstå samma smärta som jag gör nu.

Jopp..nytt försök nudå.
Tack å gonatt Alla fina människor där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0