Dagens Outfit!

Idag sov jag ju praktiskt taget bort nästan hela dagen igen då det var hockey vaka.

Vilket resulterade i att jag kom ur duschen och är påklädd å har nyss gjort facet kl 14.

Knackade på dörren å jag öppnar med tandborsten i mun (troende att det är någon jag känner)

Visar sig Vara två grabbar som jag aldrig sett förut, jag ursäktar mig går och spottar och kommer tillbaka med ursäkten "jag väntade en vän på besök och öppnar i vanliga fall inte dörren med tandborsten i mun"

"Hehe bra tandhygien skadar inte" får jag till svars. haha
dom var från jehovas å lämna två broschyrer, men dom kom nog allt av sig lite för dom berätta inget om nånting mohahaha

Jo det var kul, nu har jag nyss lunchat å ska ut å åka en sväng men först en kopp kaffe m grädde. Num num! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0