Luncha?

Som jag sa så sov jag ju praktiskt taget bort hela dagen.

Va iväg med mamma och vi fyndade verkligen ordagrant massa fina kläder på lager 70.

Hitta en skitsnygg vit å varm kofta för 99 spänn, två tunikor varav en vit å en grön, å ett basic linne. Kul med lite nya klän såhär i januarivintern :)

Handlade lite mat också, alltid gott :P

Å när jag kommit hem å kört in bilen i garaget å går mot postlådan får jag ett sjukt starkt hugg av smärta. Som självklart inte vill ge sig, motvilligt packar jag in varorna i kylen å inser att F*n jag kan inte stå och laga mat när jag har så ont! Å ja som är så hungrig..

Å det resulterar i smärtisar å soffläge, å ett par skivor gustafskorv till lunch.

Om jag nu får kalla det lunch 18.15 på kvälln..? :)

Nu blir det bokläsa i min ensamhet då Kalle Robban inte kommer idag som planerat. Hur kan man helt plötsligt känna sig som ensammast i världen?

Fast har man såhär ont får man tycka lite synd om sig själv.. Väl? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0