Mysdag!

Känns som söndag idag, lugnt å skönt! :)

Ligger på soffan i pyjamas och läser å tittar på tv :)

I min lchf resa har jag bestämt mig för att bara mäta med måttband, dels för att det är slut på batteri i vågen å dels för att man oftast luras av vågen.

Har kört lchf sen i måndags så en knapp vecka bara och jag har lyckats gå ner 7 cm runt midjan!

Har riktigt svårt att tro att det är sant.. !

Jag vet ju med mig att jag har haft stort överskott på vätska i kroppen i o m mina mediciner men det är ju helt sjukt, -7cm liksom. Jag har ju inte ens rört på mig! ?

Ja hur som helst blev det ju en sjukt bra pepp till att fortsätta! :)

Å jag blev lite peppad till att börja träna också, men ska ta det lugnt eftersom jobbet går först så bara att göra allt för att smita undan smärtan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0