Ny dag å nya möjligheter



Min lilla tjej Evelina är så duktig att prata, å hon pratar så hon inte hinner med någonting annat, pratat sig igenom frukost, på kländning, tandborstning, mm..

Å min stora tjej hade tydligen bestämt sig för att jag ska köpa nytt smink.. Hela handfatet var fullt i smink å jag blev sådär glad man bara kan bli.. Hrmf..

Själv började jag dagen med en massa myndighetssamtal, så kul. Men nu är det klart å jag kan göra vad jag vill, vilket idag blir att mysa ner i soffan med vetevärmaren å läsa lite.
Fick en ny damernas värld i brevlådan i morse, underbart!

Är sugen på att renovera lite här hemma, kontoret och Evelinas rum som står högst på listan nu när det är vinter, funderar på samma grå färg på väggarna i båda rummen, alternativt vitt i Evelina rum. Är ju så snyggt med färgglada accenter till och allt matchar grått å vitt.

Spånar vidare på idéer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0