Ooont!

Igår efter jobbet fick jag så ont.
Och efter det har det bara blivit värre å värre. Faan jag som mådde bättre under en längre tid.. :'(

Men men tar en köpp kaffe å painkillers å försöker kicka igång mig själv efter nattens tråkigheter. Kanske jag mår lite bättre om några timmar, har inte råd att inte jobba men verkar inte ha så mkt val om det inte lättar.. Peppar, peppar, låt mig bli bättre!

Men från den ljusa sidan sett så har jag lyckats hålla mig på jobbet sen 1a januari och det är ju en riktigt, riktigt stor förbättring!

Tack synarelabehandling å doktor Jones!

Tycker inte om att gnälla i bloggen men behöver skriva av mig lite så ni får stå ut.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0