Över förväntan

Igår på jobbet gick det riktigt bra! Inge ont förns efter att ja kommit hem. Tack och lov! :D

Jag låg ju hela dagen hemma först å de går ju inte innan varje gång, men känns positivt. Nästa skift är på 6 timmar söndag morgon så håll tummar å tår för mig!

Tänk om behandlingen kan göra mig helt smärtfri.. Det är en sjukt skön tanke men törs man verkligen hoppas..

Nu är det fint väder ute, det har kommit lite snö, och det är lite sol å kanske några minusgrader.

Skulle vilja ge mig på en liten promenad idag men känns förödande om de skulle bli jätteont. Får bli en kaffe på stan med mamma ist, men först frulle och dusch här hemma :)

Känns som jag sovit bort hela dagen, jädrans mediciner, men men har ju halva dagen kvar iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0