På med nattmössan!

Idag har varit en lång men ändå för kort dag på nå vis..

Tjejerna fick stanna hemma från dagis idag för jag bestämde mig för att ta med dom att åka och handla och även mormor fick följa med <3

Hittade en skitsnygg vit vind jacka åt mig, perfekt inför vårens promenader ;)

Två varmare vindbyxor åt tjejorna å en vinterjacka åt mormor :)

Sen for vi vidare till Willys för storhandling och en vända in på apoteket. Måste dock åka tillbaka imorgon för dom fick beställa min medicin.

Sen drack vi kaffe hos mormor och tjejerna fick bullar å pepparkakor :)

Väl hemma så började tjejerna å käka polkagrisar ur granen och barren föll av så det blev alldeles kalt på många ställen så bye bye julgran! :)

De resulterade i massa städning å sen blev det äntligen dags för middag så slängde in en köttfärslimpa i ugnen å tjejorna fick hoppa i badet :)

Nu sover tjejerna sen flera timmar och ärligt talat vet jag inte varför jag är vaken.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0