Symaskin

Idag har Nicole varit i Uppsala med sin pappa och opererat in en skruv i skallbenet. Vilket har hållit mig orolig och nervös hela dagen, skruven är till för att sätta fast hörapparaten på så att hörseln blir bättre, men det tar dryga tre månader för benet att läka fast runt skruven. Hur som helst har operationen gått jättebra och en glad och go Nicole ringde efteråt å berätta att hon va på sjukhuset i Uppsala :D
Jag och Evelina varit och köpt tyger så vi kan sy, har också köpt nya nålar till symaskinen och hoppas att dom kommer göra hela proceduren lite enklare ;)

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska sy för fint men jag kommer nog på nåt snart ;)

Sen har vi gjort fina armband till Nicole som vi slagit in i en fin liten "operations-present " från Evelina.

Igår när Nicole åkte till Uppsala tog vi pulkan och gick till OK och hyrde en film, när vi kom hem igen tog jag med mig Evelina å kröp ner i ett varmt bubbelbad med tända ljus innan det var dags att sova. <3 riktigt mysigt!

Nu är barnen hos pappa och jag är helt slut så kryper ihop i soffan under filten med en lyxkaffe å en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0