Dag full av besök!

Började dagen med frukost med mina "nya" rumskamrater som vart trevligt att lära känna. :)
blev en lunch ihop också sen fick dom åka hem och jag är åter igen själv på rum 6..

Alla kommer å går men jag består..

Skönt men booring!

Sen kom mormor och hälsade på och även mamma var hit :)

Sen va det dags för kvällsmat och jag hann inte mer än in på rummet innan pappa kom på besök.
Han har ju varit i Budapest och kom hem igår så därför han inte besökt mig tidigare men bättre sent än aldrig :)

Vi kikade på kort från Gotland, Tyskland och Tjeckien åh vad jag längtar tillbaks till alla ställen.

Nu är det kväll och jag har nyss fått kvällsfika å ska "suita" om till pyjamasen nu å plinga Jessica nu! :)

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0