Hemma är Bäst!

Nu är jag äntligen utskriven från sjukan, har fortfarande massa mediciner att proppa i mig under dygnet. Ska tydligen behöva äta dom flesta av dom jämt.

Vi får se hur det blir, en dag i taget nu!

Skönt att vara hemma, tänkte jag skulle passa på att få lite sol, så tog filten, en kopp te och gick ut å satt mig i hammocken. :)

Det hade kunnat få blåsa lite mindre för det är kalla vindar. Men bara friheten att kunna sitta ute på gården gör att jag måste njuta av en till kopp te innan jag går in igen.

Ikväll kommer Kalle och imorn kommer barnen hem, tills då har jag bara tänkt vila och bli bättre. Tror att sakta men säkert kommer det säkert bli bra nån gång.

Fått remiss till smärt habiliteringen så håller tummarna för att det kommer ge nåt bra. Tills dess är det bara att ta en dag i taget och försöka stå ut så pass att spiralen kan va kvar, meningen är ju att den ska hjälpa i långa loppet och det tror jag att den kommer göra men får ge det tid.

Det är det där med tid jag tycker är så dyrbart. Jag vill ju bara komma tillbaka till jobbet, få ihop vardagen, vara mamma, kunna träna å allt utan att behöva få ont.

Men det är ju dom små sakerna som hör livet så stort! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0