Permission!

Är så glad att jag fick permis från sjukan! Tänk vad skönt å komma hem å få träffa barnen när jag inte sett dom på en vecka! <3

Nog för att jag fortfarande har sjukt ont men mkt skönare att ligga hemma på soffan och kolla på barnen som leker och mysa med familjen.

Extra viktigt är det att barnen får träffa mig nu när jag varit borta så länge och dom får se att allt är "bra" och som vanligt.

Tyckte det kändes så extremt om dom skulle komma till sjukhuset och se mig liggandes där. Vill ju inte oroa dom mer än nödvändigt. Så kändes jätte skönt att prata med dom och tala om att det inte är nåt farligt utan att läkaren bara ska ta bort mammas onda och hjälpa mamma fast att det tar tid och därför måste mamma ligga där.

Nicole är lite orolig iaf för hon vet ju (av egna erfarenheter) hur det är att ligga på sjukhus och varför man gör det och att man ofta får mer ont av att ligga på sjukhus.

Imorn är min permis slut och tjejerna ska hem till papps.

Kalle ska skjutsa in mig imorn och då får tjejerna följa med så dom vet vart jag håller hus.

Idag har vi varit ute i det fina vädret, tjejerna har lekt, Kalle har grillat och jag har suttit inlindad i en varm filt och njutit av nuet. :)
Önskar ju att jag inte hade så ont men nu har jag ju det så bara å gilla läget å göra det bästa av situationen. :)

Känner mig glad och lycklig fast all smärta. <3 har ju världens finaste lilla familj <3 det kunde oavsett verkligen inte blivit en bättre helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0