Sådärja!

Nu går det äntligen att lägga upp bilder igen! :D

Har varit dålig på bloggandet senaste tiden och det beror mest på att jag haft så satans ont men också på att jag inte kunnat ladda upp bilder och det är ju det som är roligast :)

Sista inlägget jag skrev var igår men det bara försvann! :(

Sitter nu och kikar på äntligen hemma och klurar på hur jag ska sy kuddfodralen till landet!
Har nämligen hittat ett fint tyg att använda mig av :)

I onsdags förra veckan efter att jag hälsat på farfar så åkte jag med tåget till Sthlm och Kalle!
Vi gick ut och åt Kina mat och sen badade vi bastu i Täby.

Torsdagen åkte vi till landet och började fixa iordning inför våren!

Städade både inne och ute å det blev så fint! Jag liksom längtar tillbaka redan nu <3

I söndags åkte vi hem för att gå på dop!
Jättefint dop verkligen! :)

Igår va det också en stor dag! Det var nämligen Evelinas födelsedag! <3
Min lilla tjej har gått och blivit hela 3 år! Helt sjukt vad tiden sticker iväg!

<3 <3 <3 Älskade älskade 3 åring! <3 <3 <3

Så igår år vi tårta :P
Morbror Robert, mormor, å gammelmormor kom och firade med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0