Wiiiieee!!! :D

Jag har fått permission och ska få åka hem å träffa mina små tjejor å gratta Nicole på hennes födelsedag!! :D

Hon fyller nämligen år idag!! För exakt fem år sedan låg jag här i Falun på lasarettet fast på en annan avdelning och kämpade för att få ut min lilla flicka som vi då inte visste om att det var en tjej. Vi hade ingen aning om va det var för en liten krabat som skulle titta ut! Det var så spännande!
Undrade hur "den" såg ut, om det var en flicka eller pojke, undrade över vilken personlighet "den" hade. Å det va så många frågor och mkt nyfikenhet å jag hade så ont så ont å 19.43 var hon ute hos mig. En så bedårande liten tjej som jag fick upp i famnen. Hade svårt att tro att det var sant. Att man kunde känna så sjukt mycket kärlek! Älska henne så mkt när man såg henne första gången.
Det var så underbart å går inte att sätta ord på! Nu har hon vuxit och åren har bara swissat förbi och helt plötsligt är min lilla tjej 5 år!
Så snäll, vacker, fin, och en otroligt fin personlighet. Så glad jämt å envis å en sån kämparglöd! Utstrålning till tusen och så starkt psyke med allt hon gått igenom! Så många hinder på vägen som hon bara kliver över å fortfarande lika glad och omtänksam och stark! <3 <3 <3

De ni! Det är min tjej och jag är otroligt stolt och kan inte beskriva i ord hur mkt jag älskar henne! <3 <3 <3

Nu gråter jag glädjetårar så kan inte skriva mer.. Dags att åka hem, nu borde Kalle komma när som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0