Tjejkväll !

Idag har vi haft det riktigt mysigt, planerat tjejkväll, shoppat inför fredagsmyset, och haft en hel massa fredagsmys! <3

Imorn åker Jessica å sötbönan Isabelle hem :(
Känns lika jobbigt varje gång.

Men när man bor så långt ifrån varandra så blir det ju extra kul när man ses och det blir väldigt intensiva dagar med mycket att ta igen, sena nätter och goda viner :D

Ser fram emot nästa gång ! <3


Imorn kväll blir det utgång för min del då det här är min enda lediga helg på ett tag.. Ska bli askul och jag verkligen längtar ! :D

Shoppade en ny jacka och en ny festtopp tills imorn :) supernöjd !
Lite missnöjd att mina nya jeans redan är för stora men å andra sidan kommer jag ju i mina gamla jeans igen å det är ju great !

Måla naglarna nu å fortsätta fredags myset med Jessica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0