What a night out !

Blev en riktigt skoj kväll igår, fullt ös, nästan medvetslös.. Haha nejdå :)

Var mycket folk ute, och den ena vackrare än den andra..

Blev riktigt rädd för en som verkligen lyckats med att se creepy ut, men sen va det ju många som inte lyckats alls. Sen fanns det ju såna som mig som lät bli å klä ut sig ;)

Ebba Gold va ju som vanligt.. :)
Och jag träffade många välbekanta ansikten :)

Idag mår jag som jag förtjänar.. Mest trött efter många sena nätter med Jessica hela veckan och det blir ju inte bättre av en utekväll på det men lätt värt :D

Nu väntar vi på att brorsan, Ida och fasters sötböna ska komma och hämta massa bebis grejer, kläder mm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0