What a turn..

Händer mkt i mitt liv just nu å allt händer på en å samma gång..

I lördags var jag på bröllop, så fint att jag fick torka tårar :) grattis Stefan & Kim <3

Sen bar det av direkt mot Ladies Night, suverän show dock dålig mat.
Nästa gång blir det nog utan middagen :)

Å på hemmaplan har mitt liv förändrats:

från sjukskriven till tillbaks på jobbet, skönt men väldigt jobbigt och mkt ont, dock jobbar jag inte i närheten av min fulla tjänst.. Skulle vilja jobba hela tiden men kroppen vägrar tydligen, jävla endometrios och njure!
Känns ju ändå bättre att jobba lite än inget alls även fast jag är helt slutkörd. :)

Jag har gått från i ett förhållande till singel, känns overkligt och svårt att ta på men jag vet inte ibland är det väl inte meningen att det ska fungera.
Sorgligt och ledsamt till tusen och saknaden är stor.. :'(

Men barnen gör mig stark och det är bara att kämpa vidare för att få ett så normalt liv som möjligt för mig och kidsen, med min sjukdom.
Barnen växer och blir så stora, bara på en vecka händer otroligt mycket i deras utveckling. Finns inget annat som ger så mycket kärlek, glädje och fina stunder som mina prinsessor <3

Det gäller att Se dom små sakerna som gör livet så stort, fortsätta vara positiv för att positiva saker ska hända. :)

Igår kom min bästa,-för-alltid-vän Jessica på besök från Göteborg å det gör allt lite enklare och mycket roligare! <3

Kommer en liten bild från i söndags, tycker det är så vackert med första tunna isen på sjön, frost i träden, solen som värmer och den friska luften. Kunde inte annat än å njuta, synd att det aldrig blir lika vackert på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0