Biltjuv

Igår va vi på teckenspråkskurs i Falun, det va riktigt kul och kändes väldigt givande! :)

Fick höra både på vägen dit och hem att jag kör som en biltjuv men det kan jag väl aldrig tro ;)

En härlig grupp föräldrar denna gång och det är skönt att lära känna andra föräldrar som är i samma situation som en själv. Även fast man önskar att ingen annan ska behöva vara det.

Gudarna ska veta hur jobbigt det kan va emellanåt att ha ett barn med funktionshinder, att se sitt barn behöva genomlida massa olika operationer mm, att man som förälder känner sig otillräcklig och hjälplös i många situationer.

Jag skulle göra vad som helst för att ta över all hennes smärta. <3

Hon är en riktig kämpe och hennes namn Nicole betyder "seger för folket" från grekiskan vilket jag tycker passar utmärkt in på henne. För hon är alltid glad trots allt hon går igenom och sprider sådan glädje och hon har verkligen karisma min fina prinsessa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0