Det är ju så att..

.. jag ännu en natt ligger vaken och längtar efter att sova. Trodde det skulle bli lätt att somna idag med regnet som smattrar på taket, efter shoppingen, och allt bus med barnen <3

Det är fruktansvärt.

Imorn har vi fullt upp hela dagen, minst sagt.
Nickis åker till hästberg, jag och Evelina ska packa, jag ska cykla helst 2 mil, duscha, äta, vara i Falun kl 11,
Till ortopeden, hem, kalas, hem, åka till Särnstugan.
Natta barnen och sen ska jag ligga sömnlös igen då eller?
Give me some sleep, please!

Men det kommer bli en superhärlig helg med mycket friskluft, umgås med familjen, bastubad mm :)

Får sova ikapp mitt nästa liv haha

Nej men dom säger att man aldrig kan ta igen förlorad sömn så dom mörka ringarna runt ögonen får väl fortsätta växa.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0