Tröttmössor!

Somnade tidigt igår och vaknade tidigt idag. Alldeles för tidigt!

Kl 6 i morse satt jag på cykeln och tittade på Gilmore girls medan tjejorna sussade sött <3

Otroligt skönt att vara uppe tidigt faktiskt men tänkte sova till 6.30 imorn ;)

Det blev faktiskt en liten loppisvända idag med tjejorna och mormor, hittade inget särskilt men tjejorna var glada och nöjda ändå.

Har varit skinande sol hela dagen lång med höstliga kalla vindar.
Nån mer än jag som tycker det är mysigt när hösten kommer smygandes?

Var även ut och provkörde Audi A5 en vända men vet inte riktigt om det är någon bil jag egentligen skulle vilja ha.
En ny merca skulle jag däremot tacka ja till :P

Åh justja, Evelina va ju så otroligt söt när jag stoppade om henne vid nattningen ;)

-mamma va ska vi gö imån då?
-vet inte älskling men du ska till dagis imorgon bitti.
-jaha mamma men va ska vi gö nuu dåå?
-nu ska vi sova
- Yeääy ! :)

Gullunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0